Hlavní navigace

11. ročník ankety Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu startuje

Pošlete svůj tip na zajímavé projekty i služby na české internetové scéně, na které jste narazili za poslední rok. Pomozte najít a ocenit ty nejlepší.
20. 7. 2016

Sdílet

Server Lupa.cz odstartoval jedenáctý ročník internetové ankety Křišťálová Lupa 2016 – Cena českého Internetu, která už od roku 2006 hledá a oceňuje ty nejlepší projekty, služby a osobnosti české internetové scény.

Široká veřejnost může nominovat své favority od úterý 19. července až do neděle 28. srpna na webových stránkách ankety. Stačí vyplnit nominační formulář.

Internetová veřejnost bude rozhodovat o pořadí v těchto kategoriích:

  • Cena popularity
  • Zpravodajství
  • Internetové obchodování
  • Nástroje a služby
  • Zájmové weby
  • One (wo)man show

Odborná porota bude rozhodovat o pořadí v těchto kategoriích:

  • Projekt roku
  • Osobnost roku 
  • Anticena
  • E-commerce inspirace 
  • Marketingová inspirace 
  • Obsahová inspirace
  • Globální projekty českých tvůrců
  • Veřejně prospěšná služba

Odborná porota je složená z významných osobností podnikatelského, mediálního a internetového světa.

Pro vlastníky a provozovatele projektů je stejně jako každý rok připraven speciální nominační formulář. Konkrétními informacemi a argumenty v něm mohou podpořit svůj projekt a přesvědčit expertní panel o jeho zařazení do hlasování.

Finální hlasování veřejnosti proběhne od 26. září do 7. listopadu. Slavnostní vyhlášení výsledků ankety a předání cen se uskuteční ve čtvrtek 1. prosince v Divadle Archa.

Anketu Křišťálová Lupa 2016 pořádá server Lupa.cz, jehož provozovatelem je společnost Internet Info. Generálním partnerem akce je Česká spořitelna a hlavním partnerem společnost T-Mobile. Dalšími partnery akce jsou Active24, Chivas Regal, Kniha Zlín a mojeID. Hlavními mediálními partnery jsou Česká televize a Český rozhlas Radiožurnál. Mediálními partnery jsou Aktuálně.cz, Deník.cz, E15.cz, Heureka.cz, Hypermedia.cz, iDNES.cz, Novinky.cz, Strategie, Seznam.cz, Tiscali Media, Živě.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).